Contact
Wij van Exxcellent zijn pas tevreden als jij dat ook bent! Om deze reden zijn wij dan ook constant bezig om onze service en producten te verbeteren. Jouw feedback is daarom altijd welkom.
Ik heb een klacht en hoe kan ik dit melden?
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst of over een Exxcellent item dienen binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend. Dit kan door middel van het versturen van een mail naar de klantenservice. Voorzie de e-mail altijd van het ordernummer. Om de omschrijving te verduidelijken vragen wij om foto's mee te sturen.
Houd wel rekening mee
Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar via e-mail. Wij streven ernaar uw bericht te beantwoorden binnen 1 tot 2 werkdagen.
We zijn gesloten in het weekend en tijdens feestdagen. De antwoordtijd kan dan iets langer duren dan dat je van ons gewend bent. Alvast bedankt voor jouw geduld en begrip!