Wij van Exxcellent zijn pas tevreden als jij dat ook bent! Om deze reden zijn wij dan ook constant bezig om onze service en producten te verbeteren. Jouw feedback is daarom altijd welkom. 

Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit melden?
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst of over een Exxcellent item dienen binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend. Dit kan door middel van het versturen van een mail naar de klantenservice. Voorzie de e-mail altijd van het ordernummer. Om de omschrijving te verduidelijken vragen wij om foto's mee te sturen.

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar via e-mail van 09:00 – 17:00. Wij streven ernaar uw bericht te beantwoorden binnen 1 tot 3 werkdagen.

Let op: I.v.m. Kerst en oud en nieuw zijn wij vanaf dinsdag 2 januari weer bereikbaar. 

Mail: info@exxcellent.nl 

Neem contact met ons op!